Magrutor





Sakta men säkert blir magen starkare men magrutor kan jag inte säga att jag har riktigt än... men det är bara att kämpa vidare. Det känns som jag har en bra grund i alla fall.
Imorgon ska jag ut på en morgon promenad. Jag kommer nog inte gå så fort i och med att jag fortfarande är lite hostig men en promenad är bättre än sovmorgon.

Kommer förmodligen gå till gymmet imorgon med =) Så skönt och lyfta tungt!

Har nu äntligen fått klart mitt arbete så nu är jag ledig ett par timmar tills imorgon då jag ska rätta en annans arbete. Svårt och betygsätta men det är det man måste lära sig som lärare.

Var ute och gick i 1 o ½ timma förut. Skönt och få svettas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0