God morgon



Somnade förbannad igår, då jag kännde att halsen började svida igen. Gud måste hata mig! Nej, nu ska jag inte deppa och va sur över det. Jag stoppar i mig massa c-vitamin och hoppas på det bästa. Har förresten varit vaken sen nio och skrivit skolarbete, det går sakta fram men klar blir jag...(hoppas jag) Tar nog en paus i skrivandet nu och käkar lite frukost. Då illamåendet blivit värre igen så kan jag inte äta frukost med detsamma. Men nu blir det fiberhavregyn och ett kokt ägg. Senare beger vi oss till Ikea för att inhandla lite mer möbler till vårt ekande slott. Haha!

Får se om jag hinner bort till gymbolaget innan de stänger. Måste lämna mina papper och få ett kort så jag kommer in när som helst på dygnet =) FRIHET!!!!!!

Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0