God morgon



Jag gillar mina paint kunskaper.

Har en duktig träningsvärk i ryggen idag. Varför får jag aldrig träningsvärk i bröstet? Jaja.... Körde i alla fall rygg och bröst igår. Hade tänkt att jag skulle springa 10 minuter efter gympasset... Jag sprang 20 så jag är sjukt stolt över mig själv =) Bra gjort! Avslutade kvällen med att gå och möta Josef, det vill säga en promenad på nästan 2 timmar. Sköönt, för jag hade sjukt mycket energi igår.

Nu idag så vankas det skolarbete för hela slanten men så fort frukosten är uppäten och kaffe uppdrucket blir det en powerwalk. Finns inget skönare sätt att börja dagen. Kanske tar en paus i arbetet och cyklar till gymmet. Kanske gör triceps och biceps!

Kommentarer
Postat av: Annie

Allit skönt när man gör det där lilla extra som man inte väntat sig :)

2011-09-18 @ 18:49:51
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0