Flytt fältet...



Man skulle kunna tro att ja flytt fältet... vilket jag inte har gjort. Jag har flyttat, blivit student på nytt och åkt på världens förkylning. Men nu har vi kommit i ordning här hemma, skolan har lugnat sig och jag har nu äntligen varit på vårdcentralen och fått hostmedicin. Dryga två veckors förkylning har varit extremt jobbiga, så jag hoppas det hjälper med medicinen.

Träningen har legat nere och jag har mått så jävla dåligt över att jag inte ens orkat gå en promenad.
Oavsett om jag är frisk eller inte så ska jag gå till gymbolaget på måndag. Jag avlider sakta men säkert om jag inte får träna snart. Jag har så mycket som jag vill göra nu och jag är så peppad över att ha äntligen kommit till Linköping och få börja på ett nytt gym... Måste bliii friiisk!

Kommentarer
Postat av: Annie

Kan förstå dig, men är man sjuk så är man då måste kroppen vila :(

2011-09-05 @ 21:35:10
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se
Postat av: Annie

DÅ kommer du att ha galet mycket motivation och energi när du väl kommer igång igen och de går tusen gånger bättre!

2011-09-06 @ 20:45:46
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0