Tisdag

Precis hemkommen från jobbet. Har fått ganska mycket fixat idag trots att jag jobbat. Fixat schemat, ringt ärenden och hunnit med ett läkarbesök. Har fått reda på att jag ska jobba imorgon också. Det blir på ett ställe jag inte jobbat på, på över två år. Så det ska bli spännande. =)

Maten står på spisen och efter det ska jag hinna med en powerwalk. Har så jäkla mycket energi i mig. Vart komme det ifrån? Kanske börjar kunna slappna av mer nu. Det är då min energi kommer fram. Allt börjar helt eneklt falla på plats!

Ska försöka att plocka iordning lite här hemma också. Alltid lika kul... =(

Nej, nu börjar magen bli riktigt hungrig. Köttbullar och potatis blir det idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0