Stockholm marathon

Har precis vaknat från igår. Känner mig lite sockerbakis, precis som en bakfylla. Har ätit mot alla odds och krypit ner i soffan och ska kolla på Stockholm marathon. Fint lördagsmys.
Gårdagen var riktigt kul och vi hade skapligt tur med vädret. Vi hann grilla och vi hann precis äta upp vår mat innan regnet kom. Bilder kommer senare. Att titta på skräckfilm mitt ute i skogen, utan gatulysen var ingen bra idé. Var riktigt rädd och jag gick inte en meter ifrån grabbarna, då jag trodde jag skulle stöta på någon demon. Vi såg Paranormal activity 1 och 2.

Nej, åter till tv:n...



Morgongröten med protein med skogsbärssmak, linfrön och psyliumfrön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0