Soffhäng

Josef har städat hela lägenheten, vilket behövdes! Han har gjort allt och jag har inte lyft ett ända handtag. Känner mig riktigt bortskämd. Nu blir det snart tv och senare är det Lady Gaga konsert på tv2 och den ska defenitivt stå på.

Funderar på att lägga upp ett nytt träningsschema. Har ändå kört detta schema som jag har nu i ca 2 månader. Variation är bra, man måste chocka musklerna. Med samma träning så kommer musklerna att vänja sig vid träningen. Känns som att jag bara står och trampar med träningen just nu. Det är ju fortfarande kul men jag vill komma längre. Sen mitt tidigare schema så har jag märkt att mina axlar vuxit något enormt, ryggmusklerna har blivit större och även magmusklerna börjar träda fram... om man kisar... haha

Ska försöka att klura på hur jag ska lägga upp schemat för att bli ännu bättre, större och starkare.

Nu blir det tv och lite chips! God kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0