Nytt träningsschema

Jag måste bli mycket bättre på och äta. Ska försöka att äta ännu mer mat än vad jag gör nu.
Måste hålla benhårt på mellanmålen annars så kommer jag bli illamående och yr, vilket jag förstås inte vill.

Mitt nya träningsschema kommer ju givetvis att se annorlunda ut. Allt beror ju på vad kroppen vill och hur mycket jag orkar. Kommer att lägga in hårdare träningspass och mer vila. Men något åt denna stil.

Måndag
Biceps, triceps och mage. 10-15 varv (6 km) på Bökensved

Tisdag
Vila. Powerwalk 45-60 minuter

Onsdag
Ben, mage och bröst. Jogg 20-30 minuter

Torsdag
Vila. Powerwalk 45-60 minuter

Fredag
Axlar, mage och rygg.

Lördag
Prioriterings gym. (Träna den muskelgrupp jag vill bli bättre i)
Powerwalk 45-60 minuter

Söndag
Långdistanslöpning. 40-60 minuter

Till skillnad från mitt andra träningsschema så har jag ökat på löpningen och lagt in fler powerwalk. Det gäller att ha små delmål.
Måste även bli bättre på att få i mig tillräckligt mycket med protein men även kolhydrater. Mina frukostar måste bli större.

Detta måste jag greja! Är mer taggad än någonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0