Freeedagsmyyys

Det är så underbart med fredag. Nu när man jobbar så kan man njuta av helgen. Drog en sväng till gymmet förut. Förstår inte vart allt folk är, i och för sig så ska jag ju inte klaga. Man har ju hela gymmet för sig själv. Man slipper vänta på maskinerna/hantlarna och det finns ingen som glor på en. Thumbs up! Hur eller hur så blev det Triceps, mage och lite rygg.


Har börjat få jättebra kontakt med magen under träningen. Det känns som att magmusklerna börjar bli större och starkare.

Något så är tråkigt och köra är triceps. Men om jag känner mig själv rätt så kommer nog träningsvärken och knackar på dörren imorgon. =) De fick slita!


Nej, nu ska jag ut i solen igen, innan den försvinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0