Förbannade, jävla, piss

Benen, eller vaderna rättare sagt är ganska möra efter löpningen i lördags och  söndags. I lördags blev det lite jogg/spring och i söndags blev det lite fartlek på 22 minuter. 22 minuter låter inte mycket men ack så jobbigt det var. Det kändes som jag drog på en stor jävla buss.
Jobbade en lång tur idag. På den långa rasten som jag hade hann jag med att köra lite latsdrag i gymmet som tillhör jobbet. (Det bör tilläggas att det inte är något vidare avancerat gym, men det dög). Så sjukt jävla kul och vilken kontakt. Kommer det någon träningsvärk imorgon mån tro?
Det måste köras oftare.
Nog om det. Mot slutet av mitt nästan 12 timmars pass så känner jag att halsen börjar svida och när jag kommit hem så har det blivit värre =( Jag vill verkligen inte bli sjuk nu. Är så sjukt träningssugen. Vill springa, vill lyfta, vill gå, vill svettas... Men om halsen ska fortsätta så här så måste jag nog till och vila!
Fuck, fuck, fuck!
Drar täcket över huvudet och går och lägger mig. Hoppas att kroppen bara skämtar och är frisk imorgon, då det blir till att gå upp tidigt och jobba igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0