Söndag

Tidigt imorse drog vi till gymet, vilket kändes som en bra start på dagen. Det blev lite biceps på en sisodär 40 minuter. Har märkt att axlarna äntligen håller på att ta form. Vanligtvis så har jag jätte svårt att forma de. Hur mycket jag än tränar så blir de liksom inte större... men nu så... Har också varit borta hos mor och far och kopierat lite betyg så man kan skicka in till diverse skolor. Imorgon väntas jobb och tvätt. Usch, fick boka en tid vid 06:00 imorgonbitti för jag har snart inga kläder att ha på mig. Men i och för sig så går jag ju bara upp 40 minuter tidigare än vanligt, så det gör ju inte så mycket. Det hinns med en powerwalk mellan maskinerna iallafall.

Nej, nu blir det till att göra matlådor tills imorgon.

Innan träningen



Efter träningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0