Punktförbränning

Något som jag låste mig för i början, som jag kan tänka mig de flesta (framförallt) tjejer gör är att ställa sig på vågen och kolla vad den visar. Det är egentligen skit samma vad vågen visar. Vad säger spegeln?
Enligt mitt BMI så är jag överviktig. Men när man ser mig i verkligheten så är jag jätte liten och klassas inte alls som överviktig.
Detta tog lång tid för mig att förstå. Vill man se en förändring så är det med måttband man gör det.
1 gång i månaden så mäter jag olika delar på min kropp för att se om det händer något.
Detta sker den 20:e på morgonen innan frukosten varje månad.

Bröst: 80,5 cm
Mage: 76 cm
Rumpa: 92 cm
Biceps: 23 cm
Lår: 54 cm

Punktförbränning är något jag önskar kunde finnas men tyvärr...
Men jag skulle vilja tighta till lår och rumpa och givetvis bli större kring armar och axlar.

Allting går, det tar bara olika lång tid för alla! Go for it!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0