Ojojoj

Denna träningsvecka så har jag verkligen fått kontakt med alla muskler vilket känns så här i efterhand. Jag har en sån syndig träningsvärk. Om jag ska sätta mig så gråter jag eller om jag ska skynda mig i en rörelse så gråter jag. Gårdagens träning gick riktigt fint också. Det blev mage, biceps, triceps och axlar.

Nä, nu ska jag ge mig ut i solen. Senare så ska vi fira Josef en sista gång. Mina föräldrar kommer så det blir smörgåstårta idag igen. Inte mig emot. Ikväll blir det bio, Hur många lingon finns det i världen.
Hade tänkt och ge mig ut och springa men kroppen verkar inte vilja det idag.

Så jag får nog ta en vilodag och springa imorgon istället.

Nu: SOL!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0