Kroppen darrar

Morgonen började återigen med en rask powerwalk på 45 minuter innan frukost. Så härligt att vakna till och gå ut och gå när solen värmer och man känner lukten av vår.
Helt underbart på gymet. Det blev ett benpass idag. Det var länge sen jag körde ben så intensivt som idag. När man slappnar av så darrar kroppen så där lagom, vilket försvinner så fort jag har ätit. Men om jag känner mig själv rätt så kommer träningsvärken krypa inpå imorgon, lagom till helgen...

Det är helt sjukt vad veckorna går snabbt.
Jag kommer jobba min sista vecka nästa vecka sedan blir man timvikarie igen. Det är både positivt och negativt. Men jag får vara nöjd med att jag haft ett vikariat i 6 månader och jag har lärt mig så fantastiskt mycket.

Nej, nu ska jag smälla i mig havregrynsgröt och till efterrätt en shake med jordgubbssmak.
Måste förresten beställa nytt protein i och med att förrådet börjar ta slut.

Imorgonbitti är det powerwalk som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0