Gym

Puhh... nu är jag trött. Det blev inget bicpes och triceps pass utan när jag väl kom till gymet så kände jag mer att benen var laddade än vad armarna var så ja körde ben istället.

Det blev

Marklyft
Benpress
Utfall
Benspark

När jag gick från gymet var benen som stora stockar. Jag smet förbi Konsum och hämtade ut mitt Protein.
Smakade en ny smak (för mig iaf) Krea Mass Choklad. Och Guuuuud, jag är i himelriket. Så himla goood. Den smakar verkligen choklad.

Nu hoppas jag bara min klocka kommer snart med. Imorgon gör jag ett nytt försök att ge mig ut på morgoncardio. Wish me goodluck!

Nu ska jag välta ner i soffan och glo på tv innan sambon kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0