Dagen in hans stora dag

Gårdagens träning gick helt okej. Det är svårt att släppa ut krafterna när bror är mycket mindre än mig och jag vill ju inte skada honom. Trots att det vore skönt att få in en riktig känga på honom.
Dagen börjades med en powerwalk i 45 minuter innan frukost. Underbart med morgoncadio.
Direkt efter jobbet så har jag och Josef stått och fixat smörgåstårta inför imorgon, då han fyller 22 år. =)
Städning och diskning har vi också hunnit med. Denna dag är snart slut och jag han inte gå till gymet som jag planerat. Så det blir att köra på mattan hemma. Till något Bodyrockers klipp.
Ingen rast ingen vila. Nu måste jag tillbaka för att kolla hur Josefs muffins blev. Han ska ha med sig de till jobbet imorgon men vi får väl se hur många det är kvar efter jag har lagt händerna på de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0