Tävling

Jag började styrketräna för två år sedan. Mitt träningsintresse har vuxit sig starkare med tiden och tillslut har jag i stort sätt blivit beroende av träning. Varför sluta med något som man mår så bra utav?
Det senaste halvåret så har jag funderat på om man skulle höja ribban och kanske ge sig på en tävling. Dåligt självförtroende har sagt att jag inte kommer klara av det, varför skulle lilla jag kunna stå på en scen? Jag är ju inte så stor...

Träning är något jag verkligen är bra på. Om jag inte slarvar med varken träning eller mat så vet jag att jag kan "växa" ganska fort. Så varför skulle jag inte kunna tävla? Jag kanske inte har någon tävlingskropp ännu men skam den som ger sig!

Jag ska klara det, när det än blir så ska jag tävla, jag ska vara den som står på scen en dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0