Söndag



Detta är sista dagen på ledigheten för denna sommar, vad tragiskt det lät men jag kommer ju vara ledig vissa helger iallafall. Varit ute på en promenad imorse, hade ganska lugn fart.
Denna helg har det blivit enormt mycket godis och skit rent ut sagt och jag känner verkligen att jag blivit mycket segare och har haft väldigt ont i huvudet. Plus att jag känner mig ganska så "svullen".

Det blev ingen träning igår, det var helt omöjligt och gå ut. Ena stunden var det solsken och andra stunden så spöregnade och åskade det. Idag är gymmet öppet och då blir det utsida ben, axlar och biceps.

Senare så blir det till och beställa lite nytt protein från www.proteinbutiken.se 

Nu, njuta av solen innan den försvinner igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0