Måndag morgon



Godmorgon! Okej, måndag igen, nu kör vi en ny arbetsvecka och längtar till helgen igen. Är grymt nöjd med träningsveckan som var. Hann med 4 styrketräningspass och en hel del powerwalk/promenader. I och för sig så hade jag ganska mycket ledig tid, så vi får se hur det blir denna vecka med träningen. Men givetvis kör vi hårt... alltd full rulle.

Nu har jag precis svalt mina Fitness Stack så snart blir det en promenad i solen. Senare blir det jobb för hela slanten.

Glöm ej och dricka i värmen!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha tack och förlåt för sent svar. Ville svara via en dator men får iaf göra det genom telefonen då jag inte orkat bry mig om att starta datorn och ska iväg snart. Jag tränar ca fyra dagar i veckan på gym. Kör lite cardio när våren närmar sig men ska försöka hitta någon bra balans året runt för att ha en bra form alltid :) äter mycket kvarg ägg kött. Men ofta godis också(haha är ju inte mer än människa) lagom av allt :)

2011-06-27 @ 08:33:48
URL: http://nattis.kroppsnytt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0