Gårdagen



Igår innan jag drog till gymmet så tänkte jag att jag för säkerhetsskull skulle kolla deras öppettider. Klart var det stängt! Skit förbannad och efter många svärdomar så deppade jag ihop helt. Något hände där på vägen och jag lyckades ruska upp mig och drog iväg på en 30 minuter lååååång löprunda.

Benen var helt möra och pulsen gick nog aldrig ner. Det kändes som jag drog på en tunga lastbil efter mig. Körde lite intervaller och gick lite imellan åt. Väl hemma så ringde mor och far och bjöd bort mig och Josef till lite grillning... mys.

Hade en riktigt hetsig diskussion om bodyfitness och även om tävling. Jag tror jag vann striden och jag hoppas nu att de förstår mig bättre och vad det är jag vill uppnå med min träning.

Nu har jag käkat upp frullen och nu ska jag bege mig hem till föräldrarna för att hjälpa de lyfta stenplattor.

Senare kommer Malin bort för en sen lunch, men vad gör det? Det är ju ändå Malin. Saknat kvinnan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0