Formcheck




Båda bilderna är i avslappnat läge

Just nu ligger vikten på 49.8. I och med att muskler väger mer än fett så behöver jag nog gå upp i vikt.
Jag vill gå upp i muskler och inte i fett. Det vill säga, försöka tighta till mig lite.

Detta ska jag försöka klara genom att jag;

Powerwalkar minst 3 gånger i veckan
Styrketränar 4 gånger i veckan
Springer 1 dag i veckan

Jag ska fortsätta och äta så som jag ätit nu. Det vill säga minska på kolhydraterna och öka på protein och fett.
Mer kolhydrater äter jag tidigare på dagen och sedan minskar jag på kolhydraterna ju närmare kvällen kommer.

Jag ska testa detta sätt i ett par månader och se om det händer något. Bara under den månad som jag minskat på kolhydraterna så känns det som jag tightat till mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0