Fin födelsedag



Vaknade av att älsklingen sjöng och kom med frukost på sängen. Fin fint. Han väckte mig vid halv sju och sedan så somnade vi om till nio. Har hunnit med och varit hos tandläkare också. En utav tänderna som jag slagit ut i en olycka när jag var mindre trillade ut igår. Tandläkaren frågade vad jag åt när tanden lossnade och jag svarade att jag åt kyckling till frukost. Han såg riktigt paff ut och var tvungen och fråga varför jag åt kyckling på morgonen. Haha! Specialkost svarade jag!

Nu håller vi på och städar här hemma, vi ska ha en lägenhetsvisningn innan mor, far och lillebror kommer vid fem tiden.

Gårdagen var riktigt mysig. Grillat och crocketspel.

Igår gick jag till jobbet, 45 minuters powerwalk. Men idag hinner jag nog inte med någon träning. Så jag käkar god mat idag och laddar tills imorgon då det står gym och powerwalk på schemat.

Nu ska jag väl hjälpa till med städningen. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0