Det stavas K.O.N.T.A.K.T.



Wohooo, så jävla skönt tryck i kroppen idag. Tröttheten som varit under dagen var som totalt bortblåst. Problemet är hur jag ska kunna varva ner nu innan läggdags. Haha!

Det blev Triceps, bröst och lite mage. Lyckades inte köra så mycket mage som jag ville i och med att nästan alla Västerviksbor ville träna just idag :/ Avslutade passet med 10 minuters löpning.

Imorgonbitti kör jag ett nytt pass. Beroende på om det är mycket eller lite folk så får vi se om jag kör ben eller biceps och rygg.

Nu har jag i alla fall avnjutit världens enklaste mat, falukorv, liten klick mos och vitkål till det. Ack så gott!

Nu förtjänas en kall dusch sedan blir det soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0