Byte av gym

Var en sväng tll gymmet förut, klart var det stängt och öppnade vid 16:00. Knepiga tider. När vi flyttar till Linköping blir det lätt ett byte av gym, blir till att testa Gymbolaget. Det blir nog bättre på många sätt och vis... Dels så är gymmet öppet dygnet runt plus att det är mer inriktat på det jag vill syssla med, Body Fitness.
Så, tummen upp!

Iallafall, blev så sur så jag lade mig på mattan och körde lite övningar på 20 minuter där istället. Nu är lillebror här så vi får se om jag hinner med gymmet senare. Måste handla med älsklingen lite senare, ska ha kalas imorn men riktiga födelsedagen är på tisdag, då det även blir kalas då med.



Dagens måltid. Kyckling, keso, vitkål, tomater och kryddad kesella.





Oh yeah! Trots dålig kvalité på bilden så tycks jag kunna se blodådern på bicpsen. Hell yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0