Biceps och mage



Japp, det är sant. Jag har hunnit med mycket idag. Två fikor, två olika vänner och en träning med en sambo.
Det fick bli mage och biceps idag. Superset på en 30 minuter + 20 minuters powerwalk hem.
Igår så var jag bara tvungen och testa mina nya powerwalks stavar som jag fått utav mor & far. Fungerade hur bra som helst. Drog med Josef på en powerwalk och inte var han glad för det, men vad skulle han säga, det var ju ändå min födelsedag. Så nu imorse när jag vaknade så skrek mina händer, blåsor i handflatorna. Aja, det går väl över.

Imorgon förmiddag blir det till och jobba igen. Men jag jobbar bara torsdag och fredag, sedan är jag ledig igen. =)
Antingen så blir det en powerwalk med Sandra imorgon eller så blir det gym. Vi får se! Nu stå maten på spisen i alla fall och jag ska snart trycka i mig pytt i panna! Yummi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0