30 minuters powerwalk



30 minuters powerwalk med stavarna och 15 minuter bröst och triceps här hemma.
Hade tänkt ha en vilodag men jag hade så mycket energi till övers. Det känns som att jag inte varit på gymmet på evigheters evigheter, men imorgon är det dags igen. Då blir det, mage, axlar, rygg och kanske lite biceps. Japp, det låter kanske mycket men det har inte blivit så mycket gym denna vecka.

Snart kommer mannen hem och då blir det jordgubbar doppade i mörkchoklad. =) Galet gott. Sedan beger han sig ner på staden med ett gäng kompisar och kvällen spenderas i soffan själv.

Får se om det blir en tidig kväll för mig eller om jag orkar vara uppe. Funderar på en powerwalk imorgon bitti. =) 

Är ganska sugen på att testa EAA. Någon som kan rekomendera det?

Imorgon kommer det upp ett nytt veckoschema för träningen och även formbilder.

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0