Work





Sitter på jobbet, rast igen. Sista arbetsdagen för denna vecka =) Imorgon väntar två-dagarsledighet.
Har precis ätit upp kycklingen med ris och broccoli. Satan i gatan vad gott det var! Är riktigt slö och trött i kroppen så vi får se om jag ger mig ut på en joggingrunda ikväll. Kan bli så att jag springer imorgonbitti i stället.
Imorgon öppnar gymmet 12:00. Så det är inte säkert att jag hinner med att gå dit. Gofika med fina Kristin och minigolf med Josefs vänner är prio ett imorgon!

Det jag gillar särskilt mycket med träningen, förutom att jag tycker det är kul, att jag mår bra och är lycklig av den, är att den ger reslutat. Vet inte hur många månader det kan vara mellan bilderna. Men det är skönt och se att allt slit ger sig. Jag blir bara större och större! =)

Kommentarer
Postat av: Annie

SV: Ja men visst är det, jag åker såfort de är väder till det :D



Hur längesen är det du började styrketräna? Jäkligt grym skillnad är det iaf

2011-07-11 @ 13:21:46
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0