Dåligt matintag=Dålig träning



Ett pass på en timma, Check!
Bra kontakt med magen och jag tror jag kan vänta mig en träningsvärk som heter duga imorgon.
I övrigt så var det ett bajspass. Tror nog att veckans matintag gör sig påmind. :/ Dåligt matintag=Dålig träning.
Nästa veckas jobb blir inte lika tufft! Men jag är ändå nöjd över veckans träning. Har ju ändå hunnit med 3 dagars styrketräning och 2 löppass.


Dagens pass

Benpress
"Gynstolen"
Stående vadpress
Benspark

Raka Crunches i maskin
Sneda Crunches i maskin
Raka Situps på matta
Sneda Situps på matta

Avslutade passet med 20 minuter cykel och crosstrainer.

Nu food food food


Kommentarer
Postat av: Annie

Ingen hit att träna när man inte ätit ordentligt. För min del brukar jag bli både illamående och snurrig :S

2011-07-18 @ 19:25:26
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0