Träning



Svårt och försöka få till en "Här råkar jag sitta och fundera lite" bild.

Sitter och är rentav lite hög, hög på känslor och av lycka tror jag. Funderar mycket på träningen och jag är så glad att jag hittat rätt. Hittat något som jag är riktigt bra på och som jag blir glad utav.
Hela tiden så vill jag bli lite bättre och lite starkare. Och jag kan med stolthet säga att jag inte känner av någon ångest över om jag sitter och mumsar godis eller äter chips. Man måste ju leva också. Allt handlar inte om träning, även om det är en stor del i mitt liv.

Givetvis vill jag och strävar efter att försöka att bli mer muskulös samtidigt som jag tappar mer i fettprocent.
Men varför skynda på?! Varför sätta upp ett mål inom en snar framtid? Det är bättre med små delmål, de är lättare att klara av än ett stort.

Träning ska vara kul man ska inte ha ångest för något som är nyttigt och redigt sköj!

Keep up the good work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0