Svettgris



Hemma från gymmet. Har nog aldrig svettats så mycket i hela mitt liv men gött var det. Kunde nog dra ut en 3 liter svett ur bara tröjan. Sånt gillas! Avslutade rygg & axelpasset med en 25 minuters cardio. Skönt och känna hjärtat slå. Med 250 kcal fattigare cyklade jag hem och käkade kesella med jordgubbar och ett gäng riskakor. Mums! Och jag får inte glömma den totala lyckan som jag känner just nu. Endorfinerna bara spritter. Att man kan bli så lycklig av att svettas, flåsa och ta i. Ren Lycka!

Dagens pass

Axlar
Hantellyft framåt
Hantellyft åt sidan
Chins
Facepulls

Rygg
Rodd i maskin
Rygglyft i maskin
Latsdrag i C.C
Bred sittande rodd







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0