Karhu Run

















Godmogon! Nu är det gjort. Är så sjukt glad och stolt över mig själv att jag gjorde det! Ingen aning om vart all energi kom ifrån men det var ett jäkla drag så man kunde inget annat än att ryckas med. Detta vill jag verkligen göra igen. Jag hittade alltid någon framför mig som jag tänkte att jag inte fick släppa ur min syn men till slut sprang jag om den personen och nästa och nästa.

Om jag slog min tid på 40 minuter....? Japp, sprang 6 km på 34 minuter. =) Den bästa i damklassen sprang på 22 minuter, så jag är helt klart nöjd! =)

Men snacka om att jag var däckad igårkväll när jag kom hem vid 23:00. Det var bara sängen som gällde.

I övrigt så käkar jag frukost och snart vankas det jobb. Nu blir det intensivit jobbande i tre dagar + nätter i rad. Sedan är det helg igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0