Jävla pissdag



Får man svära...? Ja, idag får man det. Redan från imorse har allting skitit sig. Började morgonen och koka havregrynsklister. Spiller ut halva lingonsyltburken över mina tangenter på datorn. Så nu är det fyra tangeter som är helt sega och fastnar. Och sen till råga på allt så ska jag jobba inatt! Imorgon jobbar jag en kväll sedan tar jag helg. Nu ska jag försöka och sova ett par timmar innan jag måste bege mig mot jobbet.

Förresten kan jag berätta att jag kommit in på lärare i fritidshem. =) Det är det ända positiva idag!
Det är skönt och veta vad jag ska göra i höst =)

Kommer förmodligen inte kunna lägga upp någon innan imorgonkväll.

Kommentarer
Postat av: klara

Stackare! Inge kul med sånna dagar :(

Men grattis till att du kom in på utbildningen! Är det på universitetet du ska läsa?

2011-07-15 @ 14:02:06
URL: http://www.lovewater.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0