Freeeeeeeedag


Ursäkta "Jag vet minsann bäst posen" + att jag visst råkar blunda.

Så jävla gött med helg. =) Nu är man ledig till måndagkväll. Maten står på spisen, korvstroganoff med fullkornsris och snart kommer också mannen hem. Gymmet har givetvis inte öppet nu när jag inte jobbar. Har inte varit och tränat på två dagar så jag har lite abstinens ;) Och inte får jag gå imorgon heller för då är det helstängt. :/
Nää, det blir till och göra av med energi på annat sätt än och lyfta skrot.

Tillexempel så ska jag snart ta fram durksalget och skölja salladen och då lyfter jag liiiite. Haha!

Nu ska jag och Pernilla Andersson fortsätta och laga mat, så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0