Long time

Länge sen sist. Inte så mycket har hänt. Har varit ganska sjuk och har inte haft inspiration till att skriva.
Är fortfarande förkyld med nästäppa och hosta.
Hade ändå tänkt försöka att komma iväg till gymmet på måndag om kroppen tillåter, vill säga.
Satt igår kväll och skrev ner till träningstankar vad jag vill med detta år.
Förra året kom jag verkligen igång med träningen och jag hade bättre form än någonsin.
Men 2011 så ska jag försöka komma i ännu bättre form.

Årets mål är

Minska fettprocenten
Få en bättre kondition

Hade tänkt att försöka att äta ännu bättre än tidigare, kanske inte deffa men något åt det hållet samt att träna ännu mer kondition.
Allt kommer att följas via denna dagbok.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0