Imorgon smäller det

Det är imorgon allt kommer att börjas och jag är riktigt taggad. "Dagen på mitt nya liv", herregud vad klychigt.
Nej, jag ser det nog mer som att ta träningen till ett steg högre... och jag är jävligt taggad.
Förkylningen sitter kvar lie i näsan men jag ska ändå ta och gå en promenad imorgonbitti och senare på kvällen blir det att gå till gymmet med älsklingen.
Imorgon är det första jobbdagen på en underbar ledighet men det ska ändå bli skönt att få in lite rutiner i vardagen igen.

Jag har funderat lite på kosttillskott och jag kommer nog köra på

Omega 3 tabletter 2 st på morgonen
VATTEN. (Jag är så himla dålig på att dricka vatten, så därför kanske jag dricker mer och jag ser det som ett kosttillskott.)
C-vitamin brustablett 1 st på morgonen.

Bror min är hos en kompis och sambon kom precis hem på lunchen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0