Besök

Lillebror är och besöker oss denna helg, vilket är mysigt.
Jag har suttit och taggat inför nästa vecka då jag börjar min "diet". Egentligen så blir det bara att äta något nyttigare helt enkelt.
Något sånt här har jag tänkt mig.

Frukost: Ägg, havregrynsgröt med en klick lingonsylt med mjölk.
Mellanmål: Keso och äpple
Lunch: Vanlig mat fast då jag äter mer protein och grönsaker och minskar på kolhydraterna. Proteinshake.
Mellanmål: Kesella med bär och tio nötter.
Middag: Likadant som lunchen.
Kvällsmat: Havregrynsgröt och proteinshake.

Givetvis så kommer frukostmåltiderna och mellanmålen att variera sig. Skulle vara tråkigt och äta bara detta hela tiden. Jag känner mig faktiskt riktigt taggad att höja träningen till ytterligare en grad.
Och nu kommer jag ju att börja träna med sambon i och med att han fick ett träningskort på Actic i julklapp.
Nehe, det är väl bara och gå och vara lite social nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0