Mycket och säga...



Förresten älskar jag mina "jag har skitit på mig byxor" väldigt mycket.



Har så mycket och berätta och så lite tid nu för tiden... men när vi väl har flyttat har jag mer tid. Kan börja med och berätta att jag gjorde min andra tatuering förra veckan. =) Sjukt nöjd men sjukt ont. Min första tatuering var ingenting jämfört med denna.
Det andra är att jag inte ska plugga till lärare i fritidshem utan till mellanstadielärare. Kommer bli lärare i matte, svenska, engelska och sedan så får jag välja ett praktiskt eller estetiskt ämne... kan bli idrott. =) och jag som inte ens kan hela gångertabellen... ok, bara sätta igång och öva. Haha!

För övrigt så försov jag mig imorse. Vaknade halv sju och skulle vara på jobbet kvart i sju. Kom dit vid tio i, så bara fem minuter sen. Det kallar jag bra i och med att jag har 5 km och cykla till jobbet.

Var och körde axlar idag och shit vilket tryck. Helt sjukt vad mina axlar kan bli stora. Sjukt bra kontakt och kände mig stark som en oxe. Känner att jag missbrukar ordet sjukt... så borde nog sluta skriva nu... sjukt sjukt sjukt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0