Bröst och triceps



En enkel frukost innan träningen. Kvarg, egen musli, kanel och äpple.

Just nu önskar man att man redan hade flyttat, att sommarjobbet var över och att skolan hade börjat. Det är fullständigt kaos överallt och det är med glädje som jag går till jobbet imorgonbitti... för då slipper jag se allt skit som är här hemma. Haha! Jobbar min sista helg, 24 timmar. Sedan väntar bara tre jobbdagar...

Igår blev det ingen träning utan körde på en aktiv vilodag istället. När jag vaknade upp imorse  så kände jag att ryggen fortfarande ömmar så här två dagar efteråt =)

Har precis kommit hem från ett svettigt träningspass. Det blev bröst och triceps som fick mosas idag. Avslutade passet med att förbrukar 168 kcal på crossen.

Nu ner med kesella, en avokado halva, EAA och Omega 3. Sedan blir det fönsterputsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0