Torsdag

Shit vad galet fort veckorna går. Känns som det är måndag, torsdag sedan helg igen. Imorse blev det ingen powerwalk utan jag jobbade istället. Fick mig lite motion i och med att jag cyklade i motvind i 40 minuter till och från jobbet. (Värsta stormen ute)

Har inte sovit mycket inatt. Vaknat av mardrömmar, av att jag gråtit och bara legat och tänkt. På vad vet jag inte. :/

Det blir inget gym idag. Utan nu har jag äntligen fått klockan som jag skrivit om tidigare. =) Är så himla taggad på och ut och springa. Så det blir det nog idag.
Klockan är från Speed/Sonic.
Det finns alarm, klocka, kilometer, fettförbränning, kliometer i h, antal steg som man gått/löpt och kaloriförbrukning.


Nej, nu måste jag fortsätta med köttfärssåsen, sedan blir det löööööpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0