Onsdag

Okej... Igår blev det inte 1-2 h cardio... :( det blev bara 30 minuter. Men jag är nog ganska nöjd ändå. När vi kom hem igårkväll så var det att stå och laga mat och sedan ge sig iväg till gymmet. Blev 20 minuter på Crosstrainern och sedan bröst och biceps i 30 minuter.


Hittills så har jag hunnit med morgoncardio på 55 minuter, i regn! Wohooo. Nu blir det till att baka Kärleksmums och sedan en sväng till gymmet för att köra rygg och mage. Senare i eftermiddag blir det till att fira mor. Grattis =)

Just det, på lördag drar jag och en kompis till Ullared. Trodde inte jag skulle dras med i den hysterin... men jag kan nog inte motstå känslorna. ULLARED!!! =)

Nä fan, måste nog äta igen. E svin hungrig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0