29 minuter

Sprang 3.5 km på 29 minuter men då var det också backträning. Fy vad jobbigt. Det känns idag kan jag säga. Mot slutet så fick jag typ kramp i fotryggen. Aldrig fått förut. Jag blev verkligen sporrad till att springa med klockan på armen. Den kommer användas flitigt. 

Igår fick jag ihop 1 ½ h cardio.

Sista arbetsdagen för denna vecka, vilket är skööönt. Trots att jag bara jobbat två. Hehhe. Så nu är det snart fredag och imorgonbitti åker jag till Ullared.

Direkt efter jobbet drar vi hem till min lillebror som fyller 15. Helt otroligt! Vart tog tiden vägen...

Efter tårtan blir det ben som ska köttas på gymmet. Och jag lyckas nog få med mig sambon då med. Blir alltid roligare och vara två.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hej. Jag trillande in på din blogg av en slump. Jag tränar en del själv, mest styrketräning. Men försöker nu motivera mig att börja springa! Tycker dock att det är SJUKT tråkigt, har du nåt bra tips?

2011-04-20 @ 18:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0