Kvällsro

Så himla underbart med kväll. Denna vecka har varit väldigt hektisk och det är guldvärt att bara sitta i soffan och kolla på Vem vet mest med sambon och dricka lite té.  
Idag stod det biceps på schemat. Det märktes att kroppen inte var med riktigt i och med att jag tränat så hårt dagarna innan men det blev lite lugn träning helt enkelt. I helgen blir det ingen träning överhuvudtaget, inte ens någon konditionsträning. Kroppen behöver vila, jag har ont precis överallt just nu.

Denna vecka har jag sattsat väldigt hårt på styrketräningen men nästa vecka blir det mer Cardioträning.
Funderar på att springa på bökensved...

Aja, vi får se hur det blir. Nu blir det att ta "helg" trots att jag ska upp imorgonbitti och jobba till 15:00. Efter det blir det att köpa en farsdag present.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0